några svar bara,kunde tyvärr inte lägga ut alla

nu är frågestunden slut och tror jag svarat på dom flesta hoppas ja annars får ni säga till!

här kommer några frågor som ställts idag.

Hur kommer det sig att du börja blogga: jag vet faktiskt inte,lät roligt att kunna skriva ner vad man gjort under dagen och att andra som känner en kan se de så slipper man smsa och allt.

Hur länge har du bloggat: ungefär 1 år har denna blogg funnits,hade en tidigare i ett halvår

Vart bor du?: just nu eskilstuna men kanske flyttar efter sommaren

Favorit butik: ehm oj har flera men typ Bik Bok,monki sen hittar jag massa på bubbelroom och nelly på internet där jag beställer oftast mina kläder ifrån

har du syskon såfall hur gammal och vad heter han?: jag har en brorsa som är 1 år äldre än mig alltså 16 och han heter kristoffer "krille", just nu bor han i västerås och går på gymnasie där så träffar inte han så mycket.

är du bortskämd: haha vilken fråga men ehmm.. jag vet faktiskt inte, det säger många att jag är men själv tycker jag inte de..

kan du lägga ut en bild på din brorsa på bloggen: hahahahah vet inte om han skulle gilla de men jo kanske de.

Vilken linje ska du gå på gymnasie?: bra fråga, jag tror att jag ska gå barn och fritid "BF" som de kallas, fast inte här i eskilstuna

är dina föräldrar skilda?: ja,sen 4 år sen tillbaka och ja tog de rätt hårt i början men har börjat vant mig nu så nu tänker jag inte alls på de faktiskt, man vänjer sig efter ett tag.

Vad hatar du mest?: Folk som snackar skit bakom ryggen på en och står inte för de dom säger!

har du pojkvän? såfall vad heter han och hur länge har ni vart tillsammans?: ja, jag har pojkvän, Adam heter han och vi har inte vart tillsammans länge alls snart 2 månader bara men vi va tillsammans förra året i februari men de höll inte men vi kunde inte vara utan varann så nu försöker vi igen på nytt!

skulle du kunna leva med han föralltid?: vilka frågor men men har lovat att svara på dom, jag vet faktiskt inte eftersom vi inte vart tillsammans så länge så kan liksom inte säga de nu,vi får väl se i framtiden är bara 15 har hela livet fra,för mig, kärlek kanske inte alltid håller men jag hoppas de håller länge!


Där är svar på några av era frågor, orkar inte lägga ut allas eftersom det skulle ta timmar

Kramizar
//emmziee



min brorsa


Kommentarer
Postat av: Filippa

Jättefin blogg<33



Var med i min tävling och vinn en länk i en halv månad och 2 bildlänkar i 5 inlägg<33 + att du får ta del av mina 100- tals läsare:D

2010-12-21 @ 23:40:47
URL: http://fiippiibambi.blogg.se/
Postat av: Sara

najs :D

kram♥

2010-12-21 @ 23:56:15
URL: http://sarasmodeblogg.blogg.se/

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0