Jul lov

hej hallå!
förlåt för jag inte hann blogga i morse men kom nyss hem från avslutningen från skolan så nu har jag JULLOV!
gud så härligt, fick mina betyg idag och dom blev väl rätt okej hade förväntat mig dom betygen jag fick så blev inte precis besviken eller glad.
slutade vid kvart över 9 och då slutade ju såklart alla på skolan så alla skulle ta bussen, bussen kom vid halv och folk trängde sig på så vissa kom inte ens på så jag och några till fick fan stå ute och frysa i 20 min till för att vissa inte ville träna ihop sig på bussen! sånt gör mig förbannad!!
så mitt jullov börja inte bra men hoppas att det blir bättre nu..
igår kväll va ja på stan med mamma och hitta en tröja jag ska ha på julafton hade jag tänkt.

hoppas ni alla får en jätte bra början på jullovet! här är det - 25 ute. inte skönt alls.

Kramizar
//emmziee

våran lärare ska sluta så vi fick en jätte fin lite ros där hon skrivit ett litet kort till alla.

mina betyg som sagt. inte världens bästa men bryr mig inte vad ni tycker. är ingen sån som älskar skolan precis

ett halsband som jag fick av min underbara vän jennyfer i julklapp! tack gumman <3

Kommentarer
Postat av: Carlzzzon

exakt samma betyg som mig :O fast har vg i slöjd

2010-12-22 @ 11:12:25

Vad vill du skriva? ska det vara taskigt så kan du lika gärna låta bli.:

Vad har du för namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0